Huom! Osa tämän kaupan toiminnallisuuksista on estynyt! Sivulla asioiminen on sinulle miellyttävämpää kun luet ohjeen kuinka toimia.

Usein kysytyt kysymykset

K: Mikä on Kauppahalli24?

V: Kauppahalli24 on Seulo Palvelut Oy:n kokonaan suomalaisomistuksessa oleva riippumaton verkkoruokakauppa. Katso yritysesittely tästä. 


K: Kuinka paljon toimitus maksaa?

V: Toimitusmaksu on 5,90€, voimassa olevat hinnat löydät infosivulta

VIP-kuljetusedulla säästät toimitusmaksuissa, osta kerralla kuljetukset pidemmäksi aikaa jopa alle 2€/kuljetus. Lue lisää VIP-eduista.

 

K: Miten ostokset maksetaan?

V: Ostokset maksetaan kassalla. Maksukaistalla voit valita maksatko verkkopankissa, maksukorteilla, osamaksulla tai laskulla.  Lue lisää maksutavoista


K: Miksi minun pitää rekisteröityä?

V: . Rekisteröityminen helpottaa ostosten tekoa, koska

  • ostoskoriin keräämäsi tuotteet pysyvät aina tallessa, vaikka jatkaisit ostoksia myöhemmin toisella laitteella tai selaimella.
  • tilauksesi tallentuvat ostohistoriaan, voit helposti selailla ja kopioida tilauksiasi sekä luoda itsellesi valmiita tilauspohjia.
  • syötät osoitetietosi vain rekisteröityessäsi, joka helpottaa jatkossa tilausten tekemistä.

Rekisteröityminen on pakollista, koska

  • kilohintaisten tuotteiden todellisen painon mukainen mahdollinen erotus hyvitetään +saldoksi Kauppahalli24-tilillesi.
  • myös mahdolliset tuotepuutteet/hyvitykset tulevat saldoksi Kauppahalli24-tilillesi.

K: Mitä tarkoittaa tuoreustakuu?

V: Kaikilla tuotteillamme on tuoreus takuu. Se tarkoittaa, että saat tuotteesi aina tuoreena ja laadukkaana kotiovellesi. Jos tuotteen laadussa on vikaa, otathan meihin yhteyttä, niin hyvitämme tuotteen.

 

K: Mikä on määräalennus?

V: Kauppahalli24:stä saat aina saman tien edullisemman hinnan, kun klikkaat samaa tuotetta toisen kappaleen ostoskoriin. Kun ostat kaksi samaa tuotetta, saat molempien tuotteiden hinnasta -5% alennusta. Ja kun ostat 4 tai enemmän, saat -7%. Tuotteen punainen pallura kertoo alennetut hinnat. Laita hiiren osoitin palluran päälle ja katso kuinka paljon säästät. Määräalennus koskee lähes kaikkia tuotteitamme, sen ulkopuolella on vain joitakin kilohintaisia tuotteita ja tarjoustuotteet, joiden tarjous on suurempi kuin määräalennus. Katso lisää: http://www.kauppahalli24.fi/ajankohtaista/maaralennus



K: Mikä on Kauppahalli24-tili?

V: Kauppahalli24-tili on asiakastilisi saldo, jonka löydät OMAT TIEDOT –sivulta. Kauppahalli24-tilille hyvitetään mahdolliset tuotepuutteet, hyvitykset ja kilohintaisten tuotteiden todellisen painon mukaisen hinnan erotus. Toimituksen jälkeisestä automaattisesta hyvityksestä saat aina kuitin sähköpostiisi. Tilin saldo on helppo käyttää seuraavan tilauksen maksamisessa tai saldon voi siirrättää takaisin sinne millä ostos on alun perin maksettu.

 

K: Mistä tiedän toimitatteko kotiosoitteeseeni?

V: Toimitamme tällä hetkellä Helsingin, Espoon ja Vantaan, Keravan, Järvenpään, Tuusulan, Sipoon, Kauniaisen, Kirkkonummen, Klaukkalan, Veikkolan, Jokelan ja Hyvinkään alueilla. Tarkista, että olet toimitusalueella syöttämällä postinumerosi sivun oikeassa laidassa olevaan hakukenttään. Linkki toimitusalueisiin ja toimitusmaksuihin löytyy myös täältä!

 

K: En asu toimitusalueellanne. Miten voin ostaa Kauppahalli24:stä?

V: Jos käyt töissä toimitusalueellamme, voit tilata ostokset työpaikallesi. Olemme aloittaneet toimintamme ensin pääkaupunkiseudulta ja laajennamme toimintaamme alue kerrallaan. Uusista toimitusalueista saat lisätietoa verkkosivuiltamme.

 

K: Voinko tilata toimituksen työpaikalleni?

V: Voit tilata toimituksesi mihin tahansa sinulle parhaiten sopivaan osoitteeseen toimitusalueellamme. Tärkeintä on, että olet paikalla vastaanottamassa lähetystä valitsemanasi toimitusajankohtana.

 

K: Miksi tavarat toimitetaan vasta ylihuomenna? Enkö voi saada niitä jo huomiseksi?

V: Haluamme tarjota sinulle mahdollisimman tuoreita ja laadukkaita tuotteita laajan valikoiman. Toimintatapamme perustana on, ettemme varastoi tuotteita kaupan hyllyllä tai varastossa, vaan hankimme suoraan tuottajilta vasta kun sinä teet meille tilauksen. Tällöin tuotteet ovat mahdollisimman tuoreita toimittaessamme ne sinulle. Siksi siis tarvitsemme siihen yhden välipäivän.

  

K: Miksi jotkut pientuottajien tuotteet on tilattava jo viikkoa etukäteen?

V: Osalla pientuottajien tuotteista on pidempi toimitusaika. Haluamme toimia järkevästi pienten tuottajien kanssa, jotta he voivat suunnitella oman tuotantonsa oikein.

Voit tehdä näistä pientuotteista oman tilauksensa ja valita toimituspäivän vasta tulevalle viikolle, silloin kun olit ajatellut muutenkin tilata seuraavan kerran. Voit myöhemmin tilata lisää tähän samana toimitukseen tekemällä uuden tilauksen muista viikon ruokaostoksistasi. Muista tarkistaa, että näiden kahden tilauksesi toimitusaika on sama, näin maksat vain yhden toimitusmaksun.

 

K: Onko tilauksella minimimäärää?

V: Euro- tai kappalemääräistä minimimäärää ei ole.

 

K: Onko maksujärjestelmänne luotettava?  

V: Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu turvallisesti Maksukaistan SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

 

K: Miten ostokset tuodaan minulle kotiin?

V: Kuljettaja tuo ostokset kotiisi kylmäkuljetusautolla, jossa on mahdollista samaan aikaan kuljettaa lämpimiä, kylmiä ja pakastettuja tuotteita. Ostokset on pakattu muovipusseihin.

 

K: Miten otan tuotteet vastaan?

V: Kuljettaja kantaa ostoksesi laatikossa kotiovellesi asti ja ojentaa muovikasseihin pakatut tuotteet laatikoista ja vie tyhjät kuljetuslaatikot mennessään pois.

 

K: Säilyvätkö pakasteet varmasti jäisinä kuljetuksen ajan?

V: Kuljetusautomme ovat suunniteltuja ruokaostosten kuljettamiseen. Pakasteiden osalta takaamme 6 tunnin pakastekestävyyden.

 

K: Mitä jos en ollutkaan kotona toimitusaikana?

V: Jos valitsemanasi toimitusaikana kukaan ei olekaan ottamassa toimitusta vastaan, koetamme soittaa antamaasi numeroon. Jos emme saa yhteyttä on kuljettajan palautettava toimitus, sillä elintarvikkeita emme saa jättää oven taakse. Soita pikaisesti toimituspäivystykseen ja sovi uudesta toimituksesta vielä samalle päivälle. Uudesta vierailusta veloitamme uuden toimitusmaksun.

 

K: Viilipurkki oli rikki, miten saan siitä hyvityksen?

V: Ilmoita asiasta heti asiakaspalveluumme chatissä, puhelimella tai sähköpostilla asiakaspalvelu@kauppahalli24.fi. Teemme hyvityksen Kauppahalli24-tilisi saldoksi. KH24-tilin saldon voi käyttää seuraavan tilauksen maksamisessa tai siirrättää takaisin sille maksutavalle millä alkuperäinen tilaus on maksettu. KH24-tilin tilin saldon löydät OMAT TIEDOT -kohdasta.

 

K: Kaikissa vihanneksissa ei ole ilmoitettu alkuperämaata, mistä tiedän onko ne suomalaisia vai ulkolaisia?

Haluamme tarjota tuoreinta mahdollista ruokaa ja siksi vihannekset tulevat meille vasta toimituspäiväsi aamuna. Linjauksemme on, että suomalaisena markkinoitu vihannes on aina suomalaista. Jos vihanneksen yhteydessä ei ole mainintaa suomalaisuudesta, kyseessä on ulkomainen tuote. Ulkomaisten vihannesten osalta taasen tuotantomaa saattaa vaihtua erittäin nopeasti, joten emme pysty takaamaan, että appelsiini, joka eilen tuli Espanjasta on saatavilla myös huomenna, vaan appelsiini voi tulla silloin Egyptistä. Siksi emme välttämättä voi kaikken tuotteiden osalta ilmoittaa tuotantomaata tässä vaiheessa.

 

K: Mitä teen tällä kaikella lisääntyneellä vapaa-ajalla?

V: Todellakin, olemme ennen viettäneet keskimäärin yli kaksi tuntia viikosta ruokakaupassa. Tuon ajan voit käyttää nyt juuri niin kuin sinä itse haluat. Nauti ajasta perheesi ja ystäviesi kanssa tai lähde lenkille, löhöile sohvalla tai aloita vaikka uusi harrastus.